سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین اقامتگاه های بوم گردی مازندران

مازندران، گوهر ایران و یکی از محبوب‌ترین و زیباترین استان‌های کشورمان است. بیشتر افراد وقتی فرصتی برای سفر پیدا می‌کنند، برای مثال تعطیلات دو روزه آخر هفته، مقصدشان را یکی از شهرهای استان مازندران در نظر می‌گیرند و راهی جاده می‌شوند. به‌خصوص تهرانی‌ها که فاصله نسبتا کمی با شهرهایی مثل آمل، چالوس، ساری و تنکابن دارند و هر وقت که دلشان از هیاهوی شهر می‌گیرد و از دود و ترافیک شهری به ستوه می‌آیند، چمدان را می‌بندند و به استان مازندران، نگین سبز ایران، سفر می‌کنند. اما جدای از انتخاب مقصد سفر، یکی از مواردی که اهمیت بسیار زیادی دارد، انتخاب اقامتگاهی مناسب است که روی کیفیت سفر شما تاثیر مستقیمی می‌گذارد. در این مواقع چندین گزینه شامل ویلا، سوئیت، اجاره آپارتمان شخصی، رزرو هتل و… پیش روی مسافران است؛ اما باید بگوییم که تجربه اقامت در بهترین اقامتگاه های بوم گردی مازندران با هیچ‌کدام از این‌ها برابری نمی‌کند.

سفر به مازندران

در این مطلب می‌خواهیم تعدادی از بهترین اقامتگاه های بوم گردی مازندران که در سایت شب نیز امکان رزرو آن‌ها وجود دارد را به شما معرفی کنیم. با اقامت در این خانه‌های بومگردی برای چند روز هم که شده زندگی در محیطی آرام، باصفا و خوش آب و هوا را تجربه کنید، صبحانه‌های لذیذ محلی بخورید و صبح که پنجره را باز می‌کنید چشم‌انداز جنگل را پیش روی خود داشته باشید.

اقامت در رامسر

اقامتگاه بوم گردی گالش منزل

بر اساس نظر افرادی که قبلا در این خانه بومگردی اقامت داشته‌اند، یکی از بهترین اقامتگاه های بوم گردی مازندران اقامتگاه گالش منزل در 8 کیلومتری ساری و روستای تلو باغ است. این اقامتگاه در منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا به سبک عشایری و روستایی ساخته شده و با اقامت در آن تجربه‌ای متفاوت برای شما رقم خواهد خورد. در گالش منزل می‌توانید غذاهای محلی خوشمزه‌ای نوش جان کنید، چای دبش و آتشی بنوشید و از عطر و طعم نان داغ و تازه از تنور درآمده، حسابی لذت ببرید. محوطه داخلی اقامتگاه پارکینگ و ظرفیت برای 15 ماشین دارد. همچنین خیالتان راحت باشد که صاحبان این اقامتگاه به نظافت و تمیزی آن اهمیت زیادی می‌دهند.

اقامتگاه بوم گردی ساری

اقامتگاه بوم گردی کندوج

یکی دیگر از بهترین اقامتگاه های بوم گردی مازندران اقامتگاه بومگردی کندوج واقع در تنکابن، روستای چلاسر است. این اقامتگاه ساختمانی دو طبقه است و در باغ مرکبات سرسبز و زیبایی به مساحت 2 هکتار قرار دارد. روستای چلاسر تا دریا 7 کیلومتر فاصله دارد و شالیزارها، جنگل‌های مرتفع و مزارع چای تنها بخشی از طبیعت چشم‌نواز این روستا هستند. خلاصه بخواهیم بگوییم طبیعت اطراف اقامتگاه و چشم‌اندازهای آن به قدری زیباست که تا مدت‌ها بعد از سفر هم هنوز در خاطرتان می‌ماند و دلتنگ آن می‌شوید. ضمن این که به گفته مهمانان کندوج، آقا یوسف، صاحب اقامتگاه، میزبانی بسیار مهربان و خوش‌برخورد است و برای این که به شما خوش بگذرد و احساس راحتی کنید، از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

اقامتگاه بوم گردی تنکابن

اقامتگاه بوم گردی ماه جون

تصور کنید بعد از یک هفته پرمشغله کاری در تراس نشسته‌اید، چای دبش آتشی در دست، به روبه‌رو خیره شده‌اید و تا چشم کار می‌کند همه جا سبز است و صدای پرندگان گوشتان را می‌نوازد. البته که قرار نیست این حال خوش را فقط در خیال داشته باشید، این تجربه ناب و فراموش نشدنی می‌تواند در اقامتگاه بومگردی ماه جون در شهر ساری برایتان رقم بخورد. اقامتگاه ماه جون دارای سه اتاق سنتی و تمیز است. همچنین امکان سرو غذاهای محلی لذیذ و خوشمزه وجود دارد. در ضمن با توجه به امکانات و تمیزی اقامتگاه، قیمت آن نیز بسیار معقول و ارزان است.

جاهای دیدنی ساری

اقامتگاه بوم گردی باغ بهشت

باغ بهشت، آن‌طور که از اسمش پیداست، می‌تواند تداعی‌گر بهشتی روی زمین باشد. با اقامت در اقامتگاه بومگردی باغ بهشت برای چند روز از شلوغی‌های شهر دور شوید و به جای ساختمان‌های بدقواره شهری، به طبیعت و زیبایی‌های بی‌حدوحصر آن چشم بدوزید و چشمان خود را سیراب کنید. این اقامتگاه در روستای جنت رودبار رامسر واقع شده که روستایی بسیار سرسبز و باصفاست. این خانه دو تراس بزرگ با چشم‌انداز زیبا و همچنین آلاچیقی در باغ دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر به باغ بهشت رفتید حتما مرغ ترش و میرزاقاسمی‌های خوشمزه آن را امتحان کنید. در ضمن سوپر مارکت و فروشگاه مخصوص مهمانان در باغ موجود است.

اقامتگاه های بوم گردی مازندران

اقامتگاه بوم گردی ترنگ

اقامتگاه بومگردی ترنگ که یکی دیگر از بهترین اقامتگاه های بوم گردی مازندران است، در روستای چالکش شهر تنکابن واقع شده و در منطقه‌ای جنگلی داخل باغی بزرگ قرار دارد. این اقامتگاه دارای یک کلبه چوبی با دو تراس اختصاصی و سه اتاق کاهگلی است. همچنین باغ سرسبز و باصفای آن، آلاچیقی برای استراحت دارد که می‌توانید دور هم آن‌جا بنشینید و در کار نوشیدن چای و خوردن خوراکی‌های خوشمزه محلی، از آب و هوا و طبیعت بسیار زیبای آن منطقه لذت ببرید. بهار و پاییز بهترین زمان برای رفتن به روستای چالکش و اقامت در خانه بومگردی ترنگ است. سرو غذاهای محلی، پارکینگ و سرویس فرنگی از دیگر امکانات این اقامتگاه است.

برای آشنایی با تعدادی دیگر از بهترین اقامتگاه های بوم گردی مازندران و رزرو، به سایت شب مراجعه کنید.