سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین سایت های اجاره ویلا و سوئیت

جاجیگا

کسب و کار جاجیگا مبتنی است برفناوری اطلاعات و ارتباطات , لذا با ساز و کاری مبتنی بر وب به بازاریابی , بازارسازی و فروش اینترنتی خدمات خود می پردازد

ما قصد داریم از طریق وبسایت “جاجیگا” بستری جذاب و امن را فراهم آوریم تا صاحبان خانه ها /ویلاها/آپارتمان ها/کلبه ها و سایر اماکن مسکونی بتوانند ملک مبله خود را در تاریخی که خود تعیین می کنند و با شرایط و نرخی که خود معین می کنند, جهت اجاره موقت و روزانه در اختیار گردشگران داخلی و خارجی قرار دهند. گردشگرانی که اقامت در خانه های شخصی را به اقامت در هتل ها ترجیح می دهند.

کسب و کار “جاجیگا” سازو کاری پیشرفته و پیشرو می باشد که قصد دارد با بهره گیری از آخرین فناوریهای حال حاضر دنیای وب, فضایی کاربردی و جذاب را برای کاربران خود مهیا سازد و بدین وسیله فرصت مغتنمی را برای کسب روزی حلال , در امنیت کامل و به صورت قانونی , برای هزاران نفر از مردمان میهمان نواز این سرزمین کهن فراهم آورد.


شب

 

شب یکی از بهترین سایت ها در زمینه اجاره ویلا و سوئیت می باشد. این سایت تمامی مناطق ایران را تحت پوشش قرار داده و برای تمامی شهرها و محله ها، ویلا و سوئیت، ارائه می دهد. از مزایای این مجموعه ارائه بیمه از ابتدای سفر تا انتهای سفر است و تمامی اتفاقات غیر مترقبه را در نظر می گیرد. پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگو بودن، امنیت، نظافت ویلاها و ... از مزایای اجاره از وبسایت شب است. در این سایت می توانید به راحتی با وارد کردن مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد نفرات به راحتی، ویلای مد نظرتان را رزرو کنید.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران، بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند. به کار گیری فضا ی مجازی در راستای اهداف تجاری و خدماتی راه حل ها را به آسانی در دسترس ما قرار داده است.

آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل وترافیک و مشکلات محیط زیست، مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است. شماره تماس : 288 111 28 21 98+

ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را در وبسایت"شب" پاسخ بگوییم. شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شوند با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند .

در وبسایت "شب" میزبانان میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور داریم.

چرا که بسیاری از ما مقصد سفرمان را بر اساس یافتن مکان اقامت مناسب انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم. از جمله اهداف اصلی "شب" برقراری ارتباط مستقیم بین میزبانان و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه میزبان را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان اقامتگاهها ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

https://www.shab.ir/


ویلایار

سایت ویلایار، سایت نیازمندی تخصصی املاک اجاره ای اقامتی - تفریحی شامل ویلا و سوئیت ـ آپارتمان-اماکن بوم گردی در سراسر ایران میباشد.

در سایت ویلایار، فهرستی از ویلا و سوئیت - آپارتمان و اماکن بوم گردی قابل اجاره روزانه، هفتگی و یا ماهیانه در سراسر ایران را مشاهده خواهید کرد که بصورت مستقیم و بی واسطه توسط مالک و یا با واسطه جهت اجاره ثبت شده اند.

هیچ یک از املاک و واحدهای اقامتی ثبت شده در سایت ویلایار، متعلق به ویلایار نمی باشند و توسط کاربران در سایت درج شده اند. لذا سایت ویلایار منفعتی در قراردادهای اجاره منعقده بین مسافر و میزبان ندارد.

https://vilayar.com/


اتاقک

اتاقک سامانه هوشمند اجاره محل اقامت ویژه مسافران است و اکنون در بیش از 250 شهر فعال است. هدف از ایجاد اتاقک ترویج سفرهای اقتصادی، مناسب برای تمام افراد جامعه و گردشگران است. در همین راستا تلاش می‌کنیم اقامتگاه‌هایی امن را با کم‌ترین هزینه در اختیار کاربران قرار دهیم.

ما، در اتاقک، در طول سفر همراه شماییم و به صورت 24ساعته در واحد پشتیبانی آماده پاسخگویی به شما هستیم. برای ارتباط با همکاران واحد پشتیبانی اتاقک می‌توانید با شماره تلفن 02128111045 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین در سایت گفت‌وگو کنید.

فعالیت اتاقک زیر نظر شرکت «گردشگر گستر خانه ما (سهامی خاص)»، با شماره ثبت 512446 و با مجوز «بند ب» گردشگری از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

برای آشنایی با سرویس‌های اتاقک و رزرو اقامتگاه می‌توانید از وب‌سات اتاقک و اپلیکیشن اتاقک استفاده کنید.

همچنین اتاقک سرویس ویژه‌ای برای ادارات و سازمان‌ها دارد. برای اطلاع از شرایط سرویس‌های سازمانی اتاقک می‌توانید با همکاران ما از طریق آدرس ایمیل B2B@otaghak.com در ارتباط باشید.

خرسندیم که در لحظات خوشِ سفر همراه شماییم.

https://www.otaghak.com/